2014. június 14., szombat

Prológus

Sziasztok! Meghoztam a prológust! Remélem majd tetszik... :)


Felhúztam a kezemre a fekete kesztyűmet, majd lenyomtam a kilincset, így kiérve a folyosóra. Egyenest a megbeszélő terembe mentem, ahol már volt egy jó pár olyan, mint én. Mikor már a főnök is megérkezett megkezdődött a megbeszélés. Figyelmesen hallgattuk végig vezetőnk mondandóját, arról, hogyan végezzünk ki pár tizenévest. Az okot nem mondta, de nagyon látszott rajta, hogy fontos neki ez a küldetés. Teljes beleéléssel magyarázta a tervét, hangja egyszer sem remegett meg, nagyon határozottnak tűnt. Néha még a kezei is ökölbe szorultak, kegyetlen dologra készült, senkit nem kívánt kímélni. Miután ismertette velünk az egész tervet embereket jelölt ki különféle feladatokra. Az igazság az, hogy eddig csak embereket védtem meg, majd áthelyeztek ide, valami nagyon fontos ügy érdekében. Sok pénzt ígértek ezért persze, hogy átjöttem. Ha egyszer otthagysz egy embert nincs visszaút, szóval nagyon át kell gondolni az ilyesmit, de szükségem volt a pénzre, mert a fiamat egy autóbaleset érte, ami miatt tolószékes lett. Tudtam, hogy itt nem testőrködésről van szó, hanem kőkemény gyilkolásról. A fiamra gondoltam és nagyon megsajnáltam az áldozatokat. Bármi oka is van ennek az embernek, hogy bántsa őket, én nem szeretnék részt venni benne. Bármennyire is próbáltam kibújni  a feladatok alól nem úsztam meg. Sőt! Én kaptam a legaljasabb feladatot, amit nem voltam hajlandó elvégezni.
- Én ezt nem teszem meg. – jelentettem ki.
A főnök felemelte a fejét, így látszódott egy kicsi a megégett arcából. Semmi érzelmet nem mutatott, csak intett az egyik emberének, aki felém emelte a nagy fegyverét, majd meghúzta a ravaszt…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése